Ušuškani

Ko je prošetao novosadskom ulicom Modene negde u subotu oko 2 noću mogao je da ga vidi. Sklupčan ispred izloga, mali, spavajući pas. Neko ga je obukao u šarene bokserice, pokrio, stavio mu toplu podlogu i ušuškao ga. Mi smo se raznežili i slikali ga. Neko se baš potrudio oko ove lutalice. A noć je bila hladna… dsc00729.jpg

9 Responses to Ušuškani

  1. seka kaže:

    Sta radis u to doba?
    Slikas kucice?
    😛

  2. rossanna kaže:

    ajojj, rastuzilo mee. iako je lijepo ususkan. pozdrav, rossa.

  3. Deda kaže:

    Ajd da ti veerujem. Imas opravdanje kroz slicicu… 😛

  4. I2U kaže:

    E bas mi ga zao. Neko mu cak ostavio i da jede.

  5. feisty kaže:

    Neko je prava dusica!

  6. Jeste, i hleb mu je ostavio. Skroz ga je zbrinuo.

  7. Suzy kaže:

    Ja sam takav paćnik kad se radi o životinjama (dobro, osim onim sa bunde i ciple, torbica…)… Ja bih ovo kuče odnjela kući da sam ga vidjela.

  8. Suzy kaže:

    Ispravka (kasno je kod mene i ja lupam po tastaturi a ni ne vidim je kako treba…)… „osim oniH sa bundica, cipelica i torbica“

Ostavite odgovor

