Moskovkska zima

Koga zanima kako izgleda Moskva u snegu, evo kratkog pregleda. Video je preuzet sa Russia Today sajta.Vide  se Patrijarsijske Prudi (meni omiljeni deo grada) potpuno zaledjene, gde se ljudi klizu :). I jos, gostuje Amanda, koju sam upoznala pre par dana. Amanda je btw blogerka.

I naravno, neizostavna tema- ruskinje. Kako se hoda u stiklama od 12 centimetara po ledu? Za mene je to misterija. Ko zna molim objasnjenje.

6 Responses to Moskovkska zima

  1. leva noga kaže:

    pih! ponekad mi bas nedostaje taj grad…

  2. Znala sam da ces se ti javiti 🙂

  3. leva noga kaže:

    ah sta cu kada nedostaje ponekad…ustvari vi nedostajete 🙂
    nego sto se tice tih stikli…ja sam videla i po Bg-u devojke na stiklama, na ledu i minusu velikom. kapiram da su neke zene rodjene da nose stikle po bilo kom vremenu, a neke opet zauvek nose ravne cipele 🙂

  4. Eh Nina, bilo bi dobro da imamo „trecu“ za kojekakve restoranske eksperimente 🙂

  5. leva noga kaže:

    ili za preskakanje ograda! i nezakonitog ulaska na izlozbe 😉

  6. Ili to, naravno :)))

Ostavite odgovor

