No sleep

Opet mi je dosla u posetu. Moja stara dobra prijateljica Nesanica. Voli da se pojavi pogotovo kad sam preumorna. Onako, kad pomislim, evo sad cu zaspati. Ali ne, negde oko 4 nocu, to joj je omiljeno vreme, ne pokucavsi bane, zasedne, nalakti se, pogleda me zakrvavljenim ocima i kaze- nema spavanja. Nocas je dosla u paru. Sa Glavoboljom, ponekad pomislim da se ne razdvajaju.

Brojanje ovaca? Urbana legenda, nikad nikom nije pomoglo. Protiv njih dve se ne vredi boriti. Hajde za Glavobolju jos i znam sta bih, al u paru, njih dve su nepobedive. Nemilosrdne. Neumorne.

Treba izdrzati jos jedan umoran dan. A noc… videcemo. Mozda se pokupe i odu. Mozda ostanu. S njima covek nikad ne zna. Tesi me bar sto se vikendom retko pojavljuju.

Jos tri dana.

17 Responses to No sleep

  1. Marica kaže:

    Verovatno si pod velikim stresom. Probaj da se pre spavanja, kad vec legnes u krevet, prisetis svega sto si radila taj dan. Kreni od tog momenta ka ujutru. To neverovatno pomaze i opusta, ne znam u cemu je fora. Kod mene uvek radi kada se pojave nesanice 😉

  2. Joj, gde pivo. Pa da boli glava jos vise!

    Milice, origami???

  3. leva noga kaže:

    dosta vina, i pred spavanje jedan aspirin!

  4. Suzana J. kaže:

    citanje! ali knjigu u ruke, net ce te jos vise razbuditi… 😉

  5. indo kaže:

    Goblen? Heklanje? Kukicanje?

  6. afroditta kaže:

    Kamilica je zakon!
    Probaj,vidi,javi! 😉

  7. LN, vidi to vino mi se vise svidja od aspirina.

    Suzana, al sta cu kad je net moja druga kuca. Ja sam nepopravljivi internet ovisnik i dicim se time! Vidim ja, dugo ce me ova nesanica muciti…

    @Indo, Goblen! Ma nema frke, daj mi mustru.

    Afroditta, kamilicu pijem ceo dan na poslu pa mi se ne spava. Mozda, kad bi susedi prestali da se mlate do kasno u noc… Hmmm

  8. Milica kaže:

    Ups, izvini, ja žurila, pa nisam bila dovoljno detaljna. 😉

    U vreme kada sam ja patila od nesanica, nisam se dala zbuniti. Ne spava mi se? Ok, onda bolje da vreme potrošim na nešto interesantnije od prevrtanja u krevetu i nerviranja što ne mogu da zaspim. Uzela bih papir u ruke i zabavila bih se origamijem. Sigurno znaš šta je to, ona kineska drevna veština stvaranja raznih konkretnih oblika, životinja najčešće, od jednog komada kvadratnog papira. To bi me toliko zanelo i smirilo, vremenom bi mi se prispavalo, i milina!

    Pored toga, tu je i tangram. 😉

    Ma, bitno je samo da se nečim zanimam i da svu pažnju usmerim na to, i ne prođe ni pola sata, ja spavam kao beba. 🙂

    Srećno!

    I baš me kopka… šta to susedi rade do kasno u noć?

  9. indo kaže:

    uf probaj tapete sa svojih zidova, gde ces bolje mustre! Mozda jos jedno kuce i jedno mace i jedno zlacano klupko da se kotrlja i eto ti zabave za noc-) ako nesanica potraje, onda galeriju da napravis, pa muzej pa export biznis, pa da vidis kako ces na spavanje!

  10. Deda kaže:

    Moguce je da je zbog stresova, mozda da uzmes neku polovinku pred spavanje za lepo ponasanje, tek da se opustis???

  11. Deda, mozda cu i to da probam.

  12. ubipacijentic kaže:

    Postoji gomila medikacija za nesanicu, zar to nije očigledno rešenje? Ljudi imaju frku oko tih lekova, ja ih vidim kao civilizacijsko dostignuće koje treba koristiti — dođavola, ako me boli glava popiću ibuprofen, a ako imam nesanicu… well, i za to postoji lek, a i doktori ih ovde velikodušno prepisuju. Srećno! 🙂

  13. Gil-galad kaže:

    Nadam se da su ti s vikendom proshle i obe „senjorite“…

    Mene fata nesanica from time to time, glavudzobolja retko, skoro nikad. Vel’ka je i tvrda ovo glava! :)) A za nesanicu nemam neki poseban lek…ono – dodje, dan na faxu/poslu provedem okej, a nocu lezim k’o kreten i tek oko 6-ice zaspim. A tipa ustajesh oko 7.30… :((

    Srecom, ne traje dugo.

  14. Ubipacijentic, nemam ja nista protiv lekova pogotovo onih protiv glavobolje. Popijem aspirin i mirna Backa. Za ove za spavanje, bojim se da to meni ne pomaze. Bar ovi sto se mogu naci u slobodnoj prodaji. Oni koji idu na recept, pa, to samo u specijalnim prilikama (tipa putujem neudobnim autobusom vise od 6 sati). inace, mislim da je nesanica globalno neizleciva. To sam prihvatila i sad kad vidim da mi „dolazi u goste“ samo lezim, sa zatvorenim ocima, i ubedjujem sebe kako je to sasvim dovoljno.

  15. Gil-Galade, prosle jesu, za sada. To kod mene ide u odredjenim periodima. Nema je neko vreme, pa dodje i tako stalno.
    Posle par neprospavanih noci, organizam sam trazi da se naspava i tako se i naspavam…

Ostavite odgovor

