Srećice

U momentu kada sve oko mene izgleda kao da se raspada i da ceo svet odlazi  dođavola, svoju savršenu sreću pronalazim u:

jednom teget pokrivaču.  Mnogo je lep, odmah da vam kažem.

Svojoj novoj sobi. Obitavanju u njoj. Prilagođavanju, ja njoj i ona meni. Čišćenju. Ovo više kao metafora.

Puzzlu (ili puzlama) kako ko više voli. Upravo kupljenim, 1000 komada, i instaliranim u ugao sobe, za „posle subote“. Čim prođe subota, krećem u meditaciju. Na slici je nekakav srednjevekovni zamak na vrh brda. Baš se tako i ja nekako osećam. Pomalo usamljeno a uzvišeno. Mnogo sam poetična,  o da.

Brazilskim zvucima sa sokom od pomorandže.

Ne, ne, odlučila sam da se ne nerviram. Pa šta bude…Pogled

7 Responses to Srećice

  1. siboney kaže:

    Ako je pokrivač dovoljno dug da pokrije i stopala, onda super

  2. Marica kaže:

    To su srecetine 🙂

    uzivaj 🙂

  3. Sib, pokriva stopala, zavisi samo koliko komada je potrebno. (Sto vise pominjemo rec „stopala“, to ce vise foot-fetishista da posecuje ovaj blog. A vec ih ima poprilican broj!)

    Marice, eh… za mene i jesu. Otprilike na to se svodi smisao mog zovota u poslednje vreme.

  4. Deda kaže:

    Ususkaj se u teget pokrivac dok budes puzzlala,lol 😛

  5. elektrokuhinja kaže:

    Deda, mislim da cu upravo to da uradim, cim se vrnem kuci s rabote 🙂

  6. drveniadvokat kaže:

    slika sklopljenih puzzli je u nekom narednom postu? očekujemo je 🙂

  7. Gil-galad kaže:

    Dobro je, onda!

    Nikako nemoj da se nervirash, da ne bi, ne daj Boze, u napadu nervoze od tog drazesnog teget prekrivacha napravila 1000 puzli! 😀

Ostavite odgovor

